יום שלישי, 16 במרץ 2010

הזעת יתר ומניעתה


הזעת יתר היא בעיה גנטית שבה מופרשת זיעה רבה מהרגיל ונגרמת כאשר היחס שבין טמפרטורת הסביבה למידת ההזעה משתבש. הזעת יתר בבית שחי, כפות ידיים וכו' היא בעיה שגורמת אי נוחות ובושה לסובלים ממנה
הזיעה של הגוף אמורה לצנן את הגוף ולהביאו לטמפרטורה של כ-37 מעלות, ועל ידי כך חום הגוף מווסת . אצל אנשים שסובלים מתופעת הזעת יתר קיימת בעיה במנגנון ויסות הטמפרטורה של הגוף.
מבחינה בריאותית התופעה הזו לא מזיקה אך איכות החיים של אנשים שסובלים מהתופעה נפגעת משמעותית.
הזעת יתר בבית השחי גורמת פעמים רבות לאנשים ללבוש רק חולצות כהות עם שרוולים אפילו בחום כבד, הזעת יתר בידיים גורמת לאנשים להשאיר את הידיים בכיסים והזעת יתר בכפות הרגליים מביאה אנשים ללכת עם נעליים סגורות גם בקיץ יש גם אנשים שסובלים מתופעה של הזעת יתר בפנים.
היקף הופעה הוא גדול במיוחד ולכן היום קיימים מספר פתרונות חדישים לטיפול בבעיה.
כיום יש פתרונות חדישים לתופעת הזעת יתר
בין היתר, ישנם טיפולים למטרת מניעת הזעת יתר אשר מגיעים מעולם הרפואה הקונוונציונאלית ויש מהרפואה האלטרנטיבית ישנם טיפולים שיעילים לטווח קצר ויש כאלה שפותרים את הבעיה לטווח ארוך - ניתוח.
לאחר הטיפול חל השינוי המיוחל הזעת היתר נעלמה זאת אומרת עדיין היתה זיעה אבל פחות מהממוצע ובטח שאין יותר מצב של עיגולים רטובים בחולצה תחת בית השחי.
רבים אומרים שבעקבות טיפולים, איכות החיים משתנתה לבל היכר אין יותר חולצה ספייר באוטו או את הבדיקה התכופה של איזור בית השחי. הדואורדורנטים עשו את עבודתם נאמנה ולא יהיה ריח רע .
לדוגמה קיים טיפול של הזרקת בוטוקס אשר מפסיק את ההזעה לתשעה חודשים אך לא מצריך אשפוז או הרדמה, בטיפול זה משתקים את בלוטת הזיעה והוא יעיל במיוחד לאנשים שסובלים מתופעה של הזעת יתר בבית השחי, הטיפול כרוך באי נוחות קלה אולם הוא קצר מאד ואורך בין 20 דקות לחצי שעה

לסיכום: אין עוד צורך לסבול מהתופעה של הזעת יתר עם כל מה שיש לרפואה הקונוונציונלית והאלטרנטיבית להציע. אפשר לקבל יעוץ נהדר במרפאה שיגרום לכם לשיפור באיכות החיים.